Posicionamient SEO
Els nostres serveis de posicionament SEO
El posicionament web en cercadors com Google o Bing és tan important com el desenvolupament mateix d’una web. És la forma de fer visible la teva pàgina i atreure visites perquè compleixi els seus objectius.
Posicionamient Orgànic
És el procés mitjançant el qual s’optimitza el contingut de la web per millorar la posició dins dels cercadors en base a les paraules o frases clau que els usuaris introdueixen
Aquesta estratègia té els següents avantatges:
- El cost per click és 0€.
- Els resultats romanen durant tot el dia, pel que tenen major visibilitat.
- Els resultats naturals tenen major credibilitat que els de PPC.
- Es pot posicionar per un nom de marca registrada.
- Els resultats romanen a l’acabar la inversió (amb el temps variaran ja que la competència també intentarà pujar posicions)
Com a desavantatge tenim que els resultats trigaran de quatre a sis setmanes
PPC o Pagament per clic
És un model de publicitat on els anunciants paguen únicament quan l’usuari de la web fa clic en els anuncis publicats (a Google, per exemple, es diu Adwords)
Com a avantatges d’aquesta estratègia:
- Els resultats són immediats.
- Es pot segmentar la campanya amb molta precisió.
I els seus desavantatges:
- Cost per clic 0,01 € a 0,50 € o més.
- No es poden usar noms de marques registrades.
- A l’acabar la inversió desapareix la posició.
Per a qualsevol de les dues estratègies (posicionament orgànic o pagament per clic) a Pymenta et podem ajudar
Per què els nostres clients ens contracten SEO / PPC?
Volen posicionar-se en la primera pàgina de cerques. Els vam explicar que hi ha eines per poder decidir a què batalles podem anar (que paraules clau anem a posicionar la nostra web) i vam elaborar un pla amb terminis i costos

Com serà el camí fins tenir la teva pàgina ben posicionada?
Aquestes seran les diferents etapes que seguirem fins que el teu anunci està ben posicionada

Determinem l'objectiu
Analitzem la vostra situació actual i el disseny de la vostra pàgina web, vam determinar paraules clau i objectius a complir

SEO i SEM
Determinem estratègies tant de posicionament orgànic (SEO) com pagat (SEM) en els diferents cercadors

Posada en marxa
Apliquem els canvis acordats al web i / o contractem serveis en els cercadors

Revisem i tornem a començar
En el termini acordat revisem resultats i apliquem accions per millorar resultats
Quan estarà posicionada?
Depèn dels objectius marcats, però entre un i tres mesos podria ser una bona data orientativa
Comencem?
Indica’ns com voldries veure la teva pàgina posicionada en els cercadors